Recep ivedik Sözleri

* Konuşma layn!
* Kadının yaşı, erkeğin maaşı sorulmaz koçuum. Biraz yol yordam öğren dingil!
* Nedir senin derdin arkadaşım? Kafan mı iyi anlamadım ki!
* Bu ne saçma hayat, bu ne serkeş hayat, bu ne dingil hayat ya? Bu ne kopuk hayat, bu ne manyak yaşam tarzı ya, bu ne bohemi ya?
* Agresifim, kompleksliyim amma perdelerimi kaldırınca da kedi gibi bir insanım.
* A mı diyim, b mi diyim, c mi diyim, d mi diyim, ne diyim?
* En kral entilekteli, afedersin, donumda silkelerim. Hayat adamıyım ben. Britanikha takib ederim.
* Yürü git layn!
* Sen suya düşsen hiç batmazsın biliyomusun. Neden, çünkü senin tipin kayık.
-
* Lan ikiz dingiller, o dilini gopartırım senin.
* Salih abi, bana bi yolluk yap.
* Testesteronlarım!
* Aç şu camı mamı, bu ne kokuyo, apuş arası kokuyo resmen ya.
* Hepimiz kalorilerimizi yakalım, göbeklerden kurtulalım.
* Akülü arabamı bu?
* Sende sinsilik var yanma 5m.den fazla yakalaşma!
* 2 Haftada bir hijjenik mendille temizlicem.
* Konuşma layn!* Kadının yaşı, erkeğin maaşı sorulmaz koçuum. Biraz yol yordam öğren dingil!* Nedir senin derdin arkadaşım? Kafan mı iyi anlamadım ki!* Bu ne saçma hayat, bu ne serkeş hayat, bu ne dingil hayat ya? Bu ne kopuk hayat, bu ne manyak yaşam tarzı ya, bu ne bohemi ya?* Agresifim, kompleksliyim amma perdelerimi kaldırınca da kedi gibi bir insanım.* A mı diyim, b mi diyim, c mi diyim, d mi diyim, ne diyim?* En kral entilekteli, afedersin, donumda silkelerim. Hayat adamıyım ben. Britanikha takib ederim.* Yürü git layn!* Sen suya düşsen hiç batmazsın biliyomusun. Neden, çünkü senin tipin kayık.
-
* Lan ikiz dingiller, o dilini gopartırım senin.* Salih abi, bana bi yolluk yap.* Testesteronlarım!* Aç şu camı mamı, bu ne koku ya, apuş arası kokuyo resmen ya.* Hepimiz kalorilerimizi yakalım, göbeklerden kurtulalım.* Akülü arabamı bu?* Sende sinsilik var yanıma 5m.den fazla yakalaşma!* 2 Haftada bir hijjenik mendille temizlicem

Duyuru

Televizyon